Kvällning

Dagen har varit rätt knepig, hade en rejäl fight med mina föräldrar idag. Vi bråkade om att jag inte hjälper till hemma tillräckligt mycket och att jag spenderar  en del tid vid datorn -.- Det slutade iaf med att jag och dem skrek på samma sak. pappa sa något med att jag kunde dra åt helvete å jag kallade dem psykopater. -.- Så det va rätt omtumlande.
Efter detta tog jag min cykel  och cyklade en runda på 1h och sen bar det iväg hem.. ville inte prata med dem så gick rakt in på rummert och satte på Sonic Syndicate på hög volym.. Började sakta men säkert att städa mitt rum istället..  Sen diskade jag och tvättade lite med.. Sen verkade allt vara frid och fröjd..
 
Lite senare på dagen kom kristoffer och spelade Yo-gi-oh med mig.. Jag vann 1½ match till. Så nu är det 2-1 till mig i matchstatistik.  Denna gång spelade vi med troligtvis korrekta regler och lyckades tillslut få en otroligt rolig match med svängningar hit och dit :P
Så imorgon bär det av till götet för att köpa mer kort :M (visst jag vet att jag är tönt, men vad gör man inte för att ha kul)!
Jag kommer senare att lägg upp min lek + egenskaper hos korten (i korta drag)  men det är när jag byggt fördigt hela decket.

Nu snart ska vi ge oss (med oss menar jag självklart alexander, kristoffer och jag) iväg till henån för att hyra film. Vi får väl se vad det blir ikväll.  Och imorgon kväll kommer linda hit och det ska bli skoj! := Vi ska kolla på film lite film osv ;P (skräckis ska vi tydligen se) xD och alla vet ju vad jag tycker om sånna filmer :W

That's it!

Over and Out!

Dagens bild!



Ni får tolka den som ni vill.. jag ser det iaf som hav, horisont, mln och himmel !! :P

Kommentarer
Postat av: Lindsay

vi missade ju da vinci-koden :o ;)

2008-08-24 @ 18:49:20
URL: http://plastpunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0