Onsdag 27/8-08

Denna skoldag var helt otroligt världelös. Fick inte ut något vettigt av den och lärde mig inte ett skit. Enda fördelen var väl att jag fick min lön idag. För övrigt var allt rätt segt..  Dock har jag varit iväg med kristoffer och gymmat idag. Vi blev helt slutkörda -.- Efter att inte ha tränat på hela sommaren så är det rätt tugnt att köra igång igen liksom.  När vi vid ett lite senare tillfälle under dagen hade infunnit oss i kristoffers hus tog vi och kollade på en film som visade sig vara MIIB (Man in Black 2) Den va helt ok faktiskt.Det fanns vissa riktigt roliga sekvenser med faktiskt . Efter den slog vi på tv'n och upptäckte att X-man gick på6an och för att vi inte hade sett den på så himla länge så tog vi och kollade på den med (Marvel nördar som vi är).

Jag utlovade ju en recension av något slag.. Hade planerat att göra en recension på Naruto idag, men då jag upptäckte att alla mina Naruto böcker är utlånade kommer därför recensionen upp när jag lagt vantarna på dem igen. (Kan ju inte allt om serien i huvudet liksom =P )

Aja, ha det bra iaf


Pussar å Kramar (L)

Kommentarer
Postat av: Coffee

Vad fan! Internet FFS! Där kollar man info om mangan, det enda man har böckerna till är författarnamn, och eventuellt bolaget som ger ut den :P

2008-08-27 @ 23:27:00
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Markus

Ja, Men jag vill ha böckerna för att läsa lite ur storyn först. plz Måste ju komma in i stämmningen ftw!

2008-08-28 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0