Kruxxo!!

Nu har jag äntligen Kruxxat klart med bloggen. jag har fixat allt precis som jag vill ha det.. Tänkte försöka ändra mer utseende-mässigt imorgon.. Mer om hur "boxarna" ska vara utformade. Och så ska jag försöka koda förbi "google-reklamen"

Dagen som sådan har varit rätt bra för övrigt. Skola, pizza och ledighet typ.

Har även spelat en Otroligt intensiv match av Munchkin, Det va svettigt, det va roligt och framför allt... jag satt i den mest passiva situation av spelet jag någonsin gjort. :( Jag gav mig av rätt tidigt efter ledningen och höll mig så i ungefär halva perioden. Sen kom mina kamrater ikapp och förbi mig. När vi väl va framme vid 9 poäng var (man vinner vid 10) så rök det nästan om oss för så mycket svettades vi! Vi försökte alla med de knep vi hade i rockärmen. Alex den listige klurade på nya planer varje runda och gjorde allt han kunde för att stoppa kristoffer från att vinna. Kristoffer den Hårde och envise fortsatte att sukta efter vinsten, han hade ju trots allt mest av allt och störst chans till vinst! Jag själv däremot befann mig i skymundan. Med endast kort som inte gick att spela på handen satt jag och väntade på min tur. (om och om igen) När jag slutligen fick upp ett monster på planen funderade jag på hur i helsike jag skulle döda det. Jag räknade mina poäng och jämnförde med monstret. YES, jag skulle kunna ta det och vinna. Det va då både alexander och kristoffer kastade sig över mig med var sin kniv i händerna, Jag förlorar 4 poäng och svettas som fasen. Min ända chans är att yttnyttja korten som jag inte har kunnat använda på ca 5 omgångar (plz) Det hjälpt. jag fick mina hjältepoäng och kunde besegra monstret. :P I och med det knep jag därmed segern!!
(otroligt avanserad beskrivning detta :P)
Det hela slutar med att vi alla svettiga går ut en stund för att ta frisk luft. Det va den absolut bästa/värsta omgången av Munchkin som vi någonsin har/kommer ha spelat.


Det va otroligt skoj att spela spel med grabbarna såhär när skolan börjat. Det får göras om! ^^

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Coffee

Fan va' gött! Ska sätta mig och leka med det jag också nu! :P

2008-08-19 @ 22:14:11
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Coffee

Woh! Det är ju nästan så att någon som inte var med och spelade matchen förstår ;)

2008-08-19 @ 22:52:24
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Jag själv :=

ja det va ju nästan som att det va bra förklarat. Men det bara anästan!!



längar efter fler besökare

2008-08-20 @ 08:28:31
Postat av: Alex

Underbart!

2008-08-20 @ 18:01:25
Postat av: Alko

Nu är även jag uppdaterad, heyhey!

2008-08-20 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0