Värdelöst

Nu är det väl ändå dags att sova eller? Jag har iaf inte gjort några direkt vettiga saker idag. Jo, Jag har inkasserat en skuld.. Väntar dock fortfarande på lönen.. Kommer nog imon kanske :W Om inte så ska jag ringa upp chefen!
Men bara så att ni vet så  dyker det snart upp en recension av antingen "Box 21"(Kriminaldrama)  eller "Naruto" (manga) den närmaste tiden. Ska bara ta mig tid till att skriva det helt enkelt!

Ha det bra

Så hörs vi allesammans

Puss å Kram (L)

-----------------------------------------------------------------


Btw, PS (Photoshop) är Up and Running igen (efter ominstallering av datorn). Ska bara fixa fram lite fonts igen -.- Sen är det klart. ! :=

Kommentarer
Postat av: LIndsay

HAr du läst ut Box 21? Slutet är äckligt bra :D

2008-08-26 @ 07:52:42
URL: http://plastpunk.blogg.se/
Postat av: Alko

Helvete, Naruto är så jävlars bra!

2008-08-26 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0