Yu-gi-oh!

Ännu en dag har flutit förbi och den var inte speciellt annorlunda från någon av de andra dagarna. Det ända som verkligen urskiljde sig från det vardagliga gråa och otroligt trissta livet var väl ändå att jag och kirstoffer åkte till torp för att inhandla något som vi båda två aldrig förr hade testat! Vi köpte Yo-gi-oh! kort-spelet! Vet att det låter lite nördigt men jag är en stolt geek (A)( som varken visade sig vara en dålig rip-off på magic eller något kortspel jag ens hade testat förr.. Det va bara otroligt bra! :P )
Efter det har vi suttit hela kvällen och knopat ihop våra lekar och letat frebrilt efter reglerna på internet. När vi väl fann dem var dem svårare att lära sig än vad vi trodde. Men efter många om och men så lyckades vi äntligen spela och vi fick spelat 3 omgånger. Det slutade 2-1 till mig och jag är nästan lite stolt :D Nu återstår självklart att får alexander att också skaffa spelet men det kommer nog i sinom tid. Recension om spelet kan läsas på kristoffers blogg imorgon någon gång!

För övrigt fanns det bara en annan sak som var lyckad med dagen, det va väl att jag fick bytt ut mitt busskort.. Istället för att använda ett flerkommunskort som räcker mellan 07:00 - 19:30 så kan jag numera åka på "Regionen runt-kortet" Som räcker mellan 04:00 och 24:00 (alltså det funkar i göteborg med) Detta lyckades jag införskaffa tack vare mina karaktäristiska och väl utformade personifierade drag som vit lögnare! Eller ja. Det jag sa till dem kanske kommer ske.Men inget är planerat ännu!

Vemod till den som ger sig med bloggandet säger jag bara! Men nu ska jag iaf dra mig iväg för att bära något hos min syster.. -.- Klockan är ju banne mig 22:38 -.- Vad ska hon ha hjälp med att bära såhär dags.? Man blir bara frustrerad.

Ha det fint iaf :P

Kommentarer
Postat av: Coffee

Inte ljuga! (Mer än för kommuntanter då förstås.)



Du vann inte alls med 2-1, du vann första matchen, men vi har fortfarande minst en strid kvar innan vi vet hur andra slutar. Så det står eh... 1-0,5! :P

2008-08-20 @ 22:43:01
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Coffee

Du får inte höra den, du måste köpa den! (Plattan).



Och sen är din länk fel när du har kommenterat.

2008-08-20 @ 22:51:31
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Markus

Det ljuger du om faktistk. -.- min länk är rätt <----

2008-08-20 @ 22:57:38
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Coffee

Inte då du postade en kommentar till mig förrut. Då var det inget s på slutet.

2008-08-20 @ 23:30:42
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Alex

Det där med att köpa kort och sådär är kanske inte så troligt att jag gör, men jag leechar gärna! (som vanligt) Vad händer imorrn kväll?

2008-08-21 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0