Mellandagarna

Uppdateringarna på bloggen har varit väldigt glesa det senast.. Så tänkte att det är dags att göra det. :P Mellandagarna är dagarna man hellst vill vara ute och handla hela tiden, men det är även dagarna då flest personer besöker affärerna..  Så det är rent ut sagt omöjligt att ta sig fram till disken där man betalar.
Därav har jag inte gjort så mkt det senaste. Mest chillat och festat.  Var på GG (Krogen) Under julafton och annandagen. Det va skitskoj.

Lite bilder där ifrån:




Yeah, bilderna är tagna med min nya mobil, Sony ericsson C905i!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, länge sen man hörde av dej nu. Hah det ser ju ut som om ni hade kul där på krogen iaf, men var det verkligen så mkt folk där på julafton? Ha det bra! :)

2008-12-30 @ 14:30:36
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: Caroline larsson

Hej, jag funderar på att köpa den mobilen. Är den bra ? Blir bilderna så bra som det står att dem ska bli ?

Är den värd pängarna eller är det bättre att köpa en lite billigare mobil och en digital kamera ist ? :)

Jätte taksam om du svarar i min blogg, tack på förhand Caroline :)

Kram

2009-03-30 @ 19:04:36
URL: http://carolinejulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0