Ensam i Nattmössan

Nu sitter jag här, helt ensam, mitt i ingenstans.. Eller ja.. På hisingen i Göteborg. Sitter hos farmor och tro det eller ej. Probleme med internet är löst. Visar sig finnas en hel del okunniga personer ute i världen som inte har vett att spärra sina bredband :P  Ne, men skämt å sido. Jag snyltar just nu på någons bredband. Iaf för stunden. Här är iaf tomt. kl är 23.44  och farmor sover. Jag tänkte kolla på Prison Break om en liten stund och hoppas på en god natts sömn efter det.
För övrigt idag har jag fått min parkeringsplats. Den verkar vara bra och kommer nog fungera under denna period då jag befinner mig i Göteborg. Veckan har inte mycket att bjuda på direkt. Kommer jobba sent alla kvällar utom lördag och det gör mig lite sur.. I vanliga fall skulle jag varit hemma vid denna tid ungefär. Men vi  fick gå en timme tidigare idag. :P Men letar efter någon passande dag då jag och några vänner förhoppningsvis ska kunna gå ut och ta oss några öl. Men inte lättaste saken att hitta passande tider för alla.. Med tanke på att man slutar kring 23 varje dag liksom. :P

Aja, nu ska jag knopa vidare en stund på internet innan jag kopplar ifrån detta nätverk.. Hoppas dem inte upptäcker att jag varit här å surfat ;)

Nu blir det prison break iaf :P

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ändå ett bra tak över huvudet.

Du sliper sova på gatan n. Du slipper pendla varje dag. Tur du har din farmor i gbg. Åk du till farfar också och hälsa på. Här är inte så mycke att göra heller. Jag sitter ensam varje dag utan mina kompisar. Det går dom veckor som du skall vara i gbg. Hoppas jobbet ger dick mycket nya ider i ditt yrke

kram på dig från orust.

Folk fattar inte att de skall låsa sitt bredband

kram

2008-11-26 @ 10:31:49
URL: http://rotterod.blogg.se/
Postat av: Alko

Jag sa ju att folk inte låser nätet, supervärt! Vi ses på tisdag! :)

2008-11-30 @ 23:25:57
URL: http://secondofdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0