Framför datorn?

Är detta en lördag som alla andra? Är det en lördag då man sitter hela dagen framför datorn? Eller vad ska man hitta på?
Ne jag ska nog ta tag i detta, å verkligen se till att få gjort ngt idag. Ska ringa ngr vänner å se vad som händer hos dem. :P Orkar inte sitta hemma iaf.. Och ikväll vill jag festa! :P
Kom nyss hem, har varit hos linda inatt. Självklart hade vi mysigt och vi kollade på Wall-E för att hon ville se den (A)
Hennes föräldrar va inte så pjåkiga dem heller. Rolig pappa hade hon iaf! :) 
Men men, nog om det. Mer uppdatering om hur dagen fortsätter kommer att komma senare idag!

Dagens bild:

Ja där ser man! Det är jag i soffan med Halsdug runt huvudet.. Snyggt va? :P


Puss

Kommentarer
Postat av: linda

Åh jag vill också ha körkort!

hoppas du klarar av de snart, det tror jag att du kommer göra faktiskt, du har viljan :).

Jag har dock inte tid för körkort än, jag har så mycket just nu men sen då :D

2008-11-08 @ 17:21:01
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: Lindsay

hahha xD tvek om du får komma hem till mig igen, jag gillar inte när folk bildar klubb OM mig och intt med mig ;)

2008-11-09 @ 20:29:57
URL: http://plastpunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0