Jobb?

Min fråga är, vad fan ska man skaffa sig för jobb nu då? Kommer inte kunna jobba på mitt jobb nu på 3 månader pga praktik. Tiderna är helt o-matchande. Jag ska praktisera Tisdag - Lördag Varje vecka och mina arbetstider ligger oftast på Fredag - Lördag. -.- Det suger, funderar på att söka något annat jobb så att jag kan tjäna in lite pengar, annars håller aldrig detta! -.-
Men men, det löser sig säkert.. För övrigt har dagen varit relativt ok. Hade prov på Islam idag och det gick bra. Sen så stod jag och lagade omeletter å brechettas (Italiensk förrät) på Studie-mässan för 9orna.. Det va rätt ok :P

Längtar som fan tills jag får körkort, ska bli hur gött som helst. Bara kunna ta bilen och åka vart man vill. Sen kommer mina syskon säkert vilja bli körda någon gång.. Men det tror dem bara ;)  Nefan, kommer nog köra lite då och då.

Ha det fint allesammans iaf.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Coffee

Det där med jobb är svårt. Och Volvovarslet har ju inte direkt gjort saken lättare...

Men du har iallafall ett gymnasium som ger jobbmöjligheter. Med lite tur får du avslag, själv hörde jag oftast inget alls..

2008-11-04 @ 20:05:11
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej

Min son. Allt löser sig skall du se.

Jobb får du snart. Körkort får du snart.

Bara du kämpar. Ge inte upp

kram

2008-11-04 @ 21:59:54
Postat av: Kicken

klart som fan du kommer få köra oss en del!!! hehe:)

2008-11-04 @ 23:29:13
Postat av: kicken

å jobb finns det!! gäller bara vara vaken å uppmärksam, å ligga i att söka! glöm inte det!

2008-11-04 @ 23:30:48
Postat av: Sofia

Såg nu att du hade länkat min blogg, och eftersom jag känner mej extraa snäll idag tänkte jag länka din med.

btw, hoppas du hittar ngt bra jobb! :)

2008-11-05 @ 15:58:30
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0