Lördag - Frost

Nu börjar tiden jag fruktat, frost, mörker, kyla, slask och säkert massa snö snart. -.-  Jag vill bara komma bort här ifrån. Vill åka till thailand å bara glassa i solen. Vill kunna ligga på stranden å ta mig en god öl, å sen bara vandra ner till havet å slänga mig i vattnet.!  För det finns inget som är bättre än det verkligen!

Dagens bild hamlar långt upp idag! För att höja stämningen för thailand!



Ja det är jag som tagit bilden. typ i februari-mars i år! karon beach, phuket!


Igår kom linda hit, vi kollade på 2 HSM filmer och ja.. Dem va ganska bra faktiskt.! Kanske lite töntiga ibland, men dem var inte helt värdelösa!  Sen sov hon här, Så är rätt trött:P Undra varför ; ) ! Hon åkte hem runt halv 10 idag. :W
så nu sitter jag ensam å funderar på vad jag ska göra!
Ska nog ta å slå min kompis en signal idag och höra med dem om det blir live-poker senare ikväll, Kan ju erbjuda mig att laga lite mat till deras familj för att vara lite snäll :P !

Och har jag tid över kommer det upp photoshop bilder senare! :P

Kommentarer
Postat av: Elin

fin bild :)

det hade verkligen inte varit fel med att åka utomlands :)

2008-11-01 @ 10:32:31
Postat av: linda

Totally, allt jag köper är snyggt ;) hihi!

Nu tycker jag att du ska visa lite mer bilder från thailand för jag ska till den stranden du har bild på om 24 dagar!!:P! jag ska till phuket :D

2008-11-01 @ 12:11:52
URL: http://liiiiindaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vafan vi drar till Thailand nu! ;D

2008-11-01 @ 12:55:22
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: Lindsay

somnar om tre...två...ett....snark ^^

2008-11-01 @ 17:46:24
URL: http://plastpunk.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej på dej

Jasså du vill bara bort i från kylan.

Det skulle inte va så dumt .

Jag skulle behöva lite värme. Mina leder är stela och onda.

Det är långt kvar tills vår värme kommer hit till oss i sverige.

kram

2008-11-01 @ 18:50:12
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-01 @ 18:52:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0