Skola :P

Ja, idag va det skola igen. Det va rätt skoj att träffa kompisarna igen, men annars va det relativt segt att gå dit. Men men, jag var även på trafikskolan å pluggade och för en gångs skull gick det riktigt bra :P
Nu sitter jag här hemma, ska nog dra till niclas lite senare och kolla film eller något.. Annat orkar man inte göra jue :(
Och självklart ska jag se på andra avenyn avsnitten! :P
Kollade även efter nya skor. Blir inga Skejt-skor i vinter. Får köpa något mer stabilt som håller på ett bra sätt och är relativt varma!
Ngn som har tips på snygga herr/kill-skor? :P

Pözz

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: Ja det är ganska tungt kan jag lova, eftersom jag sällan väger mig så kom det lite som en chock. Men rött kött är svår smält och därför inte så bra, alla kohydrater är inte dåliga, bara de som är snabba. Proteiner är bäst att få i sig genom fågel, fisk, baljväxter och grönsaker.

2008-11-03 @ 19:32:48
URL: http://stephanieandersson.blogg.
Postat av: Lindsay

plastpåsar på fötterna och ett par rediga raggstrumpor håller både värmen och vätan borta ;)

2008-11-03 @ 20:19:01
URL: http://plastpunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0