Harrys

Igår var jag iväg på krogen. Vi var på Harrys! Till en början va det riktigt mysigt med jag, kristoffer och hans vänner lars och lena. Tog det lugnt med öl efter öl och lars blev till slut lite för full. När dem hade dragit blev det grymt tråkigt en stund. Och det dröjde inte lång tid försen stället började fyllas av massor med 18 åriga personer som ville bli fulla. Kort och gott va det Mycket folk, hög ljudvolym, mycket sprit och disko-stämning.
runt 1 tiden kom min bror dit också. Han bjöd på lite mer alkoholhaltiga drycker. Hade fått klartecken om att jag kunde sova hos han. lite senare var partyt slut och alla gick åt varsitt håll. Jag och bror min träffade vi alla hans polare på vägen hem och stannade på donken å tog en burgare. Sen låg vi å snusade runt sisådär 4 imorse.
Jag tycker iaf att kvällen var lyckad och hoppas på att jag ska ut me brorsan snart igen. :P
Idag för övrigt varit en chill dag, har lagat mat med alexander till mina föräldrar. Dem var nöjda och tyckte det va jättegott. Sen chillade vi med chips å film och nu sitter jag här å degar.. Ska nog sova snart, med tanke på att det inte var så mkt sömn inatt.. :)

Dagens bild:

Bilden är en bakgrundsbild till datorn. Vill ni ha den i fullscale och kunna använda den själva som bakgrundsbild finns den på denna länk :

http://i34.tinypic.com/1t7ju9.jpg



Pözz å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0