Helg + Dator

Ja, man skulle i stort sett kunna beskriva min helg med ett "Helg + Dator" namn. Jag har nämligen lanat hela helgen. Mestadels spelade vi Warcraft 3 och CS och jag tyckte iaf det va skoj.. Fick även spelat lite Crysis. :P Lanet var iaf trevligt, vi bastade också och några öl slank självklart ner. Just nu är jag rätt trött. Räknade du att jag sova ca 8-9 timmar under fredag + lördag. Allså inte överdrivet mkt tid. :P 
För övrigt hjälpte jag Alexander med en Affisch till hans Projekt-arbete. Jag tror han blev rätt nöjd iaf :P

Nu sitter jag här. .Bävar inför morgon-dagen, ska iväg och göra min halka på Stora Holm då :W  Men det blir nog skoj det med ska ni se ;)

Hörs och ses! :=

Dagens bild:


Det va jag i en tröja jag fick av alex..  :P

Kommentarer
Postat av: Alko

Svinnöjd! Nu hänger den överallt på sinclair och är fin, med ditt namn på också!

2008-10-20 @ 23:38:54
Postat av: Markus

Härligt att du är nöjd! Hoppas folk tycker den är fin med! :=

2008-10-22 @ 20:54:34
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: MirEee

Fin blogg markus!

2008-10-23 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0