Hopplöshetens panikångest

Oj vilken konstig rubrik det blev.

Jag sitter iaf här, nu igen, framför datorn och har inte något alls att göra.  Hade hoppats på att få spela bandy med min kusin å ngr polare, men det va "fullt" och jag blev bojkottad som vanligt -.-. För övrigt befinner jag mig i ett allmänt segt tillstånd, känner hopplösheten smyga sig på mig... Allt är hopplöst, är hopplöst förtvivlad för att jag inte har någon mer one piece att läsa, är hopplöst trött på att jag inte tänker före jag bokar in körlektioner, känner mig hopplöst oduschad just nu. -.- Så det mesta är rätt degigt och hopplöst.
Och inte nog med det, så känner jag för att kolla på en film eller tv-serie senare, men kan inte bestämma mig för vad jag ska se. Så kommer inte bli något av det. :(
Jag får helt enkelt släpa ner mitt degiga jag och bara försvinna ner under vattenytan i badkaret för en stund.
och dessutom är jag otroligt orolig över att jag ska sitta å plugga på trafikskolan helt ensam imon. Kommer nog sitta där i minst 2 timmar helt själv. Känns förjäkligt.. Och sen ska jag ha "prov-uppkörning", får väl se hur det går. -.-

*Bild uteblir för tillfället pga fantasibrist* ^^

Pözz

Kommentarer
Postat av: Izabella

uusch, såna dagar hatar jag. Dom e verkligen hemska, men det är bara bita ihop! Kommer en ny dag och förhoppningvis är det någon som vill hitta på nått tillslut.

2008-10-29 @ 13:29:22
URL: http://ijzabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0