Jag är Trött!

Igår var jag med Linda på bio! Vi såg på en film som heter "Stepbrothers" den va otroligt rolig tyckte jag! Det va lite överdriven humor, men fortfarande bra! Efter filmen sov jag över hos Sötnosen Linda och jag har inte sovit mycket inatt kan jag säga ^^
för övrigt har jag bara tråkat framför Datorn och tv'n idag, Druckit några bärs och tagit det allmänt lugnt!

Längtar tills imorgon, dels för att jag har fått sova ut då och dels för att vi ska rollspela igen!  Brom Rahl, Den ensamma, lite halft kaliban-aktiga personen kommer tillbaks :P


Nu ska jag sova iaf! Hejhopp! :P


Dagens bild:

Kommentarer
Postat av: Lindsay

jag står kvar vid min replik på msn (a)

2008-10-05 @ 21:01:26
URL: http://plastpunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0