Körkort

Nu känns det nära men ändå långt bort.. Kuggade på test uppkörningen idag. :/ Hade en del fel som jag tror mig kunna rätta till på min inbokade dubbel-lektion som kommer äga rum före uppkörningen. Har dessutom fått uppkörningen bokad och så nu. Jag kommer få besked på måndag vilken tid  och dag det blir, men det ligger troligtvis inom ramen av 2 veckors väntetid.!  Så nu är det bara dags att jobba på med teorin. :P Det är den jag har mest problem med :W

För övrigt är det onsdag idag och en krogrunda är inplanerad! Ska köpa mig ett lock med öl innan, så jag kan förfesta! Ska satsa på svensk starköl!
Imorgon ska jag träffa Linda :P Kommer nog bli mysigt. (Dock kommer jag vara bakfull, men det får hon leva med) ;)

Känner inte ni hur man längtar tillbaks till sommaren när det nu är såhär ruskigt dåligt väder ute? Det regnar varje dag och allt man vill ha är bara sol, värme och bad. Men ikke! Det går inte för sig när man bor i Sverige..

Dagens bild blir alltså på mig när jag står vid båte. Bilden är tagen i sommras :P




ha det bra nu. pözz


Kommentarer
Postat av: Izabella

Går säkert skitbra nästa gång!

Party e ju klart, e ju lill-lördag, lr ja e lördag hela denna veckan dock, men ändå.

Det dät med minttu e ju lite fusk, med tanke på att jag typ e den enda bland mina dudes som gillar de:/



Jag e helt efter med bloggar, vf kan man inte svara på kommentarer, lr kan man de? xD

2008-10-29 @ 14:43:15
URL: http://ijzabela.blogg.se/
Postat av: Fia&emelie

Du får kämpa på med kortet hoppas att du hinner innan snön kommer =)

2008-10-29 @ 16:43:31
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Coffee

Körkort är trevligt. Jag kuggade också provuppkörningen. Twice XD

Men så länge man är medveten om vad man gör för fel, så är det lätt att inte göra om dem. Omedvetna fel är värre, ty då måste man lära sig något nytt.

2008-10-29 @ 17:09:39
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Sof.

hoppas det går bättre nästa gång med uppkörningen! :)

2008-10-29 @ 18:02:28
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: humorsajten

va synd:( det går bättre nästa gång:)

2008-10-30 @ 10:42:21
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Elin Bruhner

gött med körkort snart ;). Hoppas det går bra denna gången då :). du får lycka till :)

2008-11-01 @ 10:30:58
Postat av: LI

GRATTIS TILL DITT KÖRKORT

Det gick ju kanon bra.

Ha det bra på din praktik nu kram

2008-11-17 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0