Pojkband - ett mysterium

Är inte pojkband något som vi alla borde lära oss mer utav. Eller kan inte någon skriva boken "Pojkband - ett mysterium" för det är vad dem är. Dem kommer och går och blir alltid lika älskade xD  Dem är ju bara helt underbart sköna xD Igår hade jag och alex iaf en "chill-dag", vi spelade lite tv-spel, satt vid datorn, drack te, lyssnade på pojkband, kollade på "The Notebook" och ja om jag ska vara ärlig fattade jag aldrig att filmen var bra försen vi hade sett klart den.
Så dagen igår var bara ett slappande. :P

Idag har jag däremot varit på trafiskolan och gjort repetetionerna. Så nu blir det provuppkörning nästa..  Efter det så var jag iväg till torp och inhandlade plattforms-spelet Jack and daxter 3 (Nörd, jag vet!) . Jag har dock inte testat spelet än, men det får jag göra strax.. Ska bara lyssna på lite musik först :P

BTW, Jag tycker jag att det är för lite folk som kollar in min blogg. Och lite så för lite folk som bloggar! :P

Dagens bild:


jag och alexander konstaterade igår att detta var den mest perfekta bilden som någonsin tagits på mig.. Så ja.. Här fick ni sett den med :=



Kommentarer
Postat av: Lindsay

njaa, ligger något i det med bilden ;) skicka? (a)

2008-10-27 @ 23:31:08
URL: http://plastpunk.blogg.se/
Postat av: Alina

tack hördu! Detsamma måste jag säga:)

2008-10-28 @ 00:22:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alko

Bilden ar i sanning en fin en, och sa ar du!

2008-10-29 @ 01:46:02
Postat av: - Elin

jo, det var allt en fin bild :)

2008-11-01 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0