Sommarlov?

Det verkar faktiskt som att detta sommarlovet har lite att erbjuda. (Eller ja, jag har ju officiellt inget sommarlov längre, utan får förlita mig på ledighet och arbetslöset om jag vill sola. xD )Jobb och Kärlek (med stort K). Idag är det 28 dagar tills jag rycker in i lumpen dock. :/ Kommer säkert bli skitsko och så när jag väl ryckt in. Fast just nu är jag inte så lockad.
Nog pratat om det där jävla lumpen..   Jobbet har mycket roliga saker att erbjuda, schemat som jag fått är jag nöjd med och jag gillar mina arbetskamrater så det kan inte bli mycket bättre..

Sen har vi ju min stora kärlek Rebecca Borgström, som jag spenderar i stort sett all ledig tid med.. (Får akta mig så hon inte tröttnar snart. :$ ) För mig är hon hur viktig som helst.<3


Thats my life at the time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0