Ytterliggare ett nytt försök nu då.

Då var det dags.. Nu börjar vi bloggandet på allvar, eller snarare sagt, vi gör ett gott försök med det.
För er alla där ute som inte följer min blogg, kan det alltså från och med nu bli lite roligt att faktiskt följa min ganska tråkiga vardag.

Jaja, nu ska vi berätta lite om vad som faktiskt har hänt i mitt liv sedan jag senast skrev. (Precis som att det skulle vara något speciellt)

Jag har sedan senaste inlägget klarat av resten av lumpen och inlett ett långt liv som civilperson igen. Jag klarade av lumpen med relativt bra omdömme iaf! :) 
Jag har firat ett år med min flickvän och det är inte allt för lång tid kvar tills vi firar 1½ år :)
i övrigt har jag börjat jobba som kock igen. Söker nu diverse jobb hoppas på att få ett jobb i närheten av uddevalla där jag faktiskt bor numera. Jag och Rebecca flyttade den 1/9 och vi har varit bosatta här i snart en månad..
Jag har dessutom gjort mig av med mitt 740-åk. Det var skönt att bli av med den. Hoppas den glädjer någon annan lika mycket som den gav mig glädje. :)


Men inte för att tråka ut någon nu. Men jag kommer nog inte skriva här igen på ytterliggare ett år typ :P
Hoppas ni njöt av att läsa detta iaf! Många kommentarer kan få mig att fortsätta skriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0